Skip to Content

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ЗАПЧАСТИН LOVOL

Ваш надійний ПАРТНЕР з післяпродажного обслуговування

Наші основні сервісні обіцянки:

Ми створюємо глобальну команду з 500 місцевих сервісних експертів, які будуть надавати вам надійну підтримку з першого дня і до закінчення тривалого часу після покупки.

 Глобально сертифіковані стандарти-однакова якість по всьому світу

 Оригінальні заводські запчастини-100% гарантія оригінальної якості

 З кожним роком ми стаємо розумнішими-Постійне оновлення на основі даних

 Швидке реагування на місці-багаторівнева підтримка 12/24/48 годин "

Стандарти обслуговування LOVOL

LOVOL впроваджує інноваційну платформу для забезпечення інтелектуального глобального охоплення послугами:

 Стандартизована авторизація-єдиний сертифікований механізм авторизації в усьому світі

 Цифрова аутентифікація-інструменти, підключені до Інтернету речей + віддалений інтелектуальний контроль

 Безперервне вдосконалення-оптимізація на основі даних з масштабним аналізом конкретних умов надання послуг

ГЛОБАЛЬНА СЕРВІСНА СИСТЕМА LOVOL

1. Управління авторизацією

Стандартизоване навчання-сертифіковані Lovol Сервісні менеджери проходять всебічне навчання, що охоплює:

  • Глобальні політики та процедури обслуговування
  • Роботу інтелектуальних діагностичних систем (SES)
  • Технічні вимоги до обслуговування всієї лінійки продуктів

 Цифрова підтримка-повний доступ до CRM / ses систем з технічними оновленнями в режимі реального часу. ​

2. Authentication Standards

Tiered Service Provider Certification.

  • Facility Certification: Unified VI branding, safety compliance & IoT tool configuration
  • Technical Certification: Triple assessment (written exam + hands-on simulation + expert interview)

Dynamic Incentive System: Service tier directly linked to service fees. 

2. Authentication Standards

Tiered Service Provider Certification.

  • Facility Certification: Unified VI branding, safety compliance & IoT tool configuration
  • Technical Certification: Triple assessment (written exam + hands-on simulation + expert interview)

Dynamic Incentive System: Service tier directly linked to service fees. 


Tiered Service Provider Certification.

  • Facility Certification: Unified VI branding, safety compliance & IoT tool configuration
  • Technical Certification: Triple assessment (written exam + hands-on simulation + expert interview)

Dynamic Incentive System: Service tier directly linked to service fees. 

2. Стандарти аутентифікації

Багаторівнева сертифікація постачальників послуг.

  • Сертифікація обладнання: уніфікований бренд VI, відповідність вимогам безпеки та налаштування інструментів Інтернету речей
  • Технічна сертифікація: потрійна оцінка (письмовий іспит + практичне моделювання + співбесіда з експертом)

Динамічна система стимулювання: рівень обслуговування безпосередньо пов'язаний з платою за обслуговування.

3. Постійне вдосконалення
  • Оптимізація на основі даних - щорічно аналізується понад 50 000 замовлень на виконання робіт для динамічного оновлення:
  • База даних несправностей (щомісячні оновлення)
  • Технічні посібники / посібники з інтелектуального ремонту / Навчальні курси(щоквартальні оновлення)
  • Міжнародна консультативна рада з питань обслуговування клієнтів (щороку збирає понад 2000 пропозицій щодо вдосконалення)
  • "Запит-відповідь-перевірка "72-годинний безперервний процес для швидкого обслуговування

СЕРВІС LOVOL

Сервісна інженерія

 20 навчальних курсів

 15 навчальних відео+25 посібників з ремонту

 54 Сервісні автомобілі та 22 машини резервного копіювання (2024)"

 Навчання сервісному обслуговуванню

 Регіональні навчальні центри на ключових ринках

 Більше 1200 фахівців по всьому світу

 Сертифіковані програми підвищення кваліфікації

Поставка запчастин

 Більше 500 Авторизованих центрів запчастин

 Більше 2100 сервісних фахівців

 Оперативна логістична мережа

 Прозоре ціноутворення